Don't break me down, I've been travellin' too long .

I've been tryin' hard not to get into trouble, but I, I've got a war in my mind.

Fortfarande besatt av Muse men plugglistan är full av den fantastiska kvinnan Lana Del Ray. Även Marina and the Diamonds, Florence + the machine, Kate Bush, Imogen Heap och den underbara Regina Spektor, mhm, bästa plugglistan jag skapat tror jag!

Borde sitta med "Svensk rättspsykiatri - psykisk störning, brott och påföljd" för det är tentavecka, well, techniquelly inte fören på måndag, men det är en vecka och en dag kvar till tentamen och min stress har inte riktigt satt igång än.

Trööött är jag och borde verkligen inte jobba imorgon, men det är ju pengar, right? Ska i alla fall alldeles strax ge mig iväg upp på stan och följa med Lells till frisören, tar nog med mig boken..

Buh bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0