Hey baby, how's your day?

Sitter här i ett par strumpbyxor och ett grått linne och känner att jag borde köpa nya kläder, mend et får vänta tills 27e november! Då ska jag kosta på mig lite kläder, tröjor framförallt. Har insett att jag typ inte äger en enda tjocktröja. Stört. Min garderob består av en jävla massa skjortor och linnen och svarta jeans, så himla tråkigt. Ungefär lika tråkigt som den här bloggen. Men sorry, det händer inte så mycket spännande i mitt liv.

Men jag ska i alla fall fixa frisyren och sen äta lite lunch, sen kommer Lelle hem från sin lunchdate och Emma kommer nog snart också, eller, om tre timmar slutar hon visst... Men jag ska nog sätta på en film tror jag, och äta lite choklad, för vi har ända fuskat en massa i våran "nyttiga höst utan godis"...

It's hard to dance with the devil on your back, so shake him off...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0