You stupid little astro-droid !

Okay, jag skulle plugga när jag kom hem. Men då var klockan två och Louise ville ha kaffe och titta på Christine, en liten paus bara. Sen efter Christine var det Friends, men efter det tog hon fram datorn. Okay, bara kolla facebook lite snabbt, det har väl aldrig skadat någon? Men där hittade hon Neas blogg, så fastnade hon framför den i typ en halvtimme då hon inte läst den på sjukt länge (jag trodde inte att hon skrev blogg längre). Sen blev hon sugen på att skriva en egen blogg, tänkte att det går fort liksom, men hon insåg snabbt att hennes blogg var fuck-ugly så hon började redigera den, och nu helt plötsligt har det nästan gått två timmar av HTML-koder och färgval, men nu är hon äntligen äntligen nöjd med sin blogg. Den ser lite lite stel ut men det gör inte så mycket, det är fina färger och Louise är ju lite stel, hon gillar stilrena saker. Inte så mycket krimskrams och skit, usch. Personligen alltså, jag vill inte ha mina grejer överplottrade, men andra får mer än gärna ha det, jag dömer ingen!

Jag saknar mitt Star Wars, jättemycket. Boxen med sista trilogin är kvar hemma i Norrköping, och de första tre eipsoderna är utspridda lite överallt (I am yet to purchase the complete collection). Och jag är sugen på de sista episoderna, som då är i Norrköping. Eller eventuellt episod III, min lilla Anakin liksom. FÖR ÖVRIGT, kom ju på igår vad min dator verkligen heter, så uppenbart, han heter ju självklart Anakin, duuh! Hm, eh, boring...

Nej, nu borde hon verkligen göra sig något att äta och sätta på kaffe kanske? Och duscha måste hon göra, helst innan Jensan kommer hit, och eh, någon lagar konstig mat luktar det som...

Okay, ville bara säga det, hejs.


- Well , then you really are lost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0