You remind me of things , you give me something I've missed .

Nu sitter jag, ensam, hos min fina Lelle och har gjort mig själv lite kaffe, känner mig lite stolt av någon underlig anledning... Jag ska hålla mig kort idag, förra inlägget var ju bara alldeles för långt, man orkar ju inte läsa, jag orkar inte ens läsa själv. Då vet man att det är för långt, när man tänker "hur fan orkade jag skriva allt det där?".
Anyhow, lyssnar på Mackintosh Braun, är helt inne på dem igen, undrar hur det kommer sig, bara sådär huxfluxpannkaka.
Nej, om man skulle typ, borsta tänderna och bege sig hemåt och städa lite kanske?

I need to make you feel just like you wanted to,
when nothing else is real,
I'll always wait for you.

I never thought I would see,
I am were I should be.

I've been waiting for this, you give me nothing to fear.
I've been waiting for you, I like how you make it clear.


En puss, blondiner emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0