Today I feel the mood , and I don't feel like talking .

Vaknade med en konstig känsla. Igen. Cyklade hem och den försvann på vägen. Sen kom jag innanför dörren. Där var den igen. Jag kanske inte borde vistas inomhus? Känslan blir lite finare om jag luktar mig på armarna, jag luktar fortfarande Lelle.

Klockan är halv tio och räkningarna är betalda. Wie...
Dags att sätta på kaffe, rota fram lite frukost (för att vara Lelle till viljes, mest) och försöka att inte väcka fröknarna Faxér och Palevik därinne.


I let it fall, my heart, and as it fell you rose to claim it.
It was dark and I was over - until you kissed my lips and you saved me.
My hands, they were strong, but my knees were far too weak
to stand in your arms without falling to your feet.


I set fire to the rain, and I threw us into the flames.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0