Now I can breathe - turn my insides out and smother me .

Ville bara skriva ett snabbt, kort och koncist litet inlägg. Dagen har varit rätt fin, sjukhus- och vårdcentralbesök, långa tupplurer och ett och annt tentaplugg. Efter tupplur och tvättstuga så kom Lelle hit, vi gjorde currygryta med sjukt mycket curry i, men ändå ville den inte smaka riktigt curry. Sjukt? Varför misslyckas mina grytor jämt? Konstigt. Oj nu är hon klar med tanborstning, hon tittar konstigt på mig, jag ska stänga datorn nu, men inte riktigt än. Eller, vi ska se på film. Okay hon får titta nu. Ni fattar ingenting, inte jag heller.

God natt .

Let me be the one who calls you baby all the time ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0