All in the eyes of a girl .

Har ingen aning om varför jag tog upp denna sida och började skriva , jag har egentligen inget annat än sånt där kärlekstrams att skriva om . Det finns mest bara kärlekstrams i mig nu för tiden , jag har liksom inte så mycket annat på gång i mitt liv och det är rätt skönt . Eller , det är väldigt skönt . Jag kan inte riktigt koncentrera mig på något , något annat än henne alltså . Känns fint , eller , lite jobbigt är det att jag måste bita mig i tungan typ hela tiden för att låta bli att prata om henne jämt och ständigt . Jag är kär helt enkelt , man får väl bete sig så här då ? . Även fast det är sjukt irriterande för andra så har jag inte den negativa energin att bry mig om det . Who cares att folk muttrar på bussen åt att vi står i mitten och pussas ? . Varför skulle jag låta bli att göra det ? Hur skulle jag KUNNA låta bli ? . Så , förlåt folket , men jag kan inte låta bli , och jag vill inte . Hon gör mig glad och jag tänker vara självisk och låta mig själv vara glad , för en gångs skull , so sue me .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0