I was told that loneliness was like spaces between the stars .

Den här saknaden är ju helt värdelös, vad gör jag här när jag borde vara hos min fantastiska flickvän? Jo visst ja, jag jobbar så jag kan betala hyra, köpa stora vita bönor och Småland. Så klart. Men det här är inte kul.
Men det är rätt kul att få köra bil på jobbet. Det gillas. Kommer förhoppningsvis bygga på mina muskler av att släpa, bära, lyfta och flytta dessa otaliga backar med jordgubbar. Score!

SOFIE ÄR HEMMA, MOAHAHA, MIN ÄLSKADE ÄLGSKUNK. Wiiie, det om nått gör en ju pepp på Norkröping, inklusive alla andra underbaringar till Norrköpingsbor, natürlicht. But still... jag saknar dig älskling.


And I miss my best friend -
But at the end of it all it's true - you shot this bullet through my bones.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0