Can't take my mind off of you , 'til I find somebody else .. .

Den låten sjöng jag jämnt och ständigt förra sommaren och tyckte att det var rent och skärt önsketänkande men det var det minsann inte . Jag hörde den nu igen och insåg att denna somebody else är funnen nu . However ; Did I say that I loathe you ? Did I say that I want to leave it all behind ? . Nej , det gjorde jag fan i mig inte , men tack och hej - leverpastej tänkte du ändå och tänkte säga upp vänskapen över ett tvåordigt sms , tack och hej - leverpastej tänker jag då . Skiter fullständigt i att jag blottar mig på bloggen nu för jag är sjukt irriterad .

Anyway , sista dagen på praktiken just avslutad och det känns jävligt trist , tänk , jag som var så jävla nervös över det . Nu känns det bara överjävligt att gå tillbaka till att plugga , gå tillbaka till skolan . Jag är så förbannat trött på skiten alltså , har verkligen insett det nu , hur bra jag mått av att inte plugga , av att jobba istället . Ta ett år off och jobba istället ? I think so alltså .

Yoshi är en glad dinosaurie som ska få träffa finaste lemuren på lördag , i Norrköping denna gång , den ni ! Fast det är långt till lördag .. . She got me warm so please don't get me rescued .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0